Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz

SIKÇA SORULAN SORULAR

Müşteri tarafında sıkça sorulan sorulara göre düzenlenmiştir.
İnternet mağazası için iletişim numarası; 0850 532 33 22
Müşteri ilişkileri ekibimizin çalışma saatleri;

  • Haftaiçi; 08.30 - 20.00
  • Haftasonu; Cumartesi günleri 10:00 - 20:00
    Pazar günleri ve resmi tatillerde 12:00 - 20:00 saatleri arasında hizmet vermektedir
  • Siparişim Hakkında

    SİPARİŞ NASIL OLUŞTURABİLİRİM?
    Satın almak istediğin ürünü bulduktan sonra seçerek sepete at butonunu kullan. Sonrasında sepetine giderek alışverişini tamamlayabilirsin. Teslimat türünü seçtikten sonra doğru adres bilgilerini gir. Ödeme butonuna tıklayarak ödeme tipini seç ve onayla.
    SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?
    Siparişinin durumunu kişisel hesabında görebilir ya da siparişin kargoya verildikten sonra alacağın e-postada bulunan kargo takip numarasına tıklayarak siparişinin durumu hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsin. Ayrıca kargo takip numaran ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşabilirsin.
    SİPARİŞİMİN TESLİMAT SÜRESİ NEDİR?
    Siparişin bir iş günü içerisinde kargoya verilir. Depo adresimize 600 km’den az mesafelerde bir günde, 600 km’den fazla mesafelerde iki-beş günde teslim edilir. Mobil alan olarak belirtilen; haftanın belirli günlerinde teslimat yapılan mevkii ya da birimlere teslimat süreleri farklılık gösterebilmektedir Kargo firmalarının dağıtım yapmadığı bölgelerde ürünlerini şubeden teslim alman gerekecektir.
    HAFTA SONLARI KARGO GÖNDERİMİ YAPIYOR MUSUNUZ? Cumartesi günleri kargo şirketleri saat 12:00'a kadar hizmet vermektedir.Pazar günü teslimat yapılmamaktadır.
    SİPARİŞİME AİT FATURAYA NASIL ULAŞABİLİRİM? Siparişine ait e-arşiv fatura, decathlon@earsivmail.efinans.com.tr mail adresinden sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize gönderilmektedir.




    Sipariş Değişikliği

    SİPARİŞ OLUŞTURURKEN HATA YAPTIM NASIL DÜZELTİRİM?
    Sipariş onayından kısa bir süre sonra fatura kesimi sistem tarafından otomatik yapıldığı için siparişinde içerik değişimi, ürün ekleme ya da çıkarılması yapılamamaktadır. Dilersen ilgili siparişinin iptali için Mutlu Müşteri Ekibimizle iletişime geçebilir ya da siparişin sana ulaştıktan sonra iade/değişim işlemi başlatabilirsin. 

    *Sitemizde sadece bedenleri olan ürünlerde değişim yapabilirsin. Farklı renk, farklı ürün ile değişim olmamaktadır.
    SİPARİŞ ADRESİMİ NASIL DEĞİŞTİRİRİM?
    Teslimat yapılmasını istediğin güncel adres bilgilerini Mutlu Müşteri Ekibimize iletebilirsin. Tarafınına gelen e-postada bulunan adres bilgilerin ön izlemedir. Mahalle ve ilçe bilgilerin paket çıkışın yapılırken teslimat bilgilerine eklenmektedir.

    *Mağazadan Teslim Al seçeneğinde adres değişimi yapılamamaktadır.
    YANLIŞ VEYA HATALI GELEN ÜRÜN İÇİN NE YAPMALIYIM?
    Siparişini teslim aldığın anda kontrol etmen gerekmektedir. Açık, kargoda hasar gören veya eksik olduğunu düşündüğün paketi kabul etmemeli ve tutanak tutturmalısın. Paketi kargo yetkilisine teslim ederek iade olmasını sağlayabilirsin.




    Sipariş İptal ve İadesi

    SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDERİM?
    Siparişin hazırlık aşamasında ise Mutlu Müşteri Ekibimiz siparişinin iptalini sağlayacaktır. Ücret iadesi yapmış olduğun ödeme türünde, 7 iş günü içerisinde yönlendirilecektir.
    SİPARİŞİMİ NASIL İADE EDERİM?
    Decathlon.com.tr de ki üyelik hesabına giriş yap. Sol menüde bulunan "Siparişlerimi takip et" butonuna tıkla. İade veya değişim yapmak istediğin siparişini seç. İade veya değişim talebini oluşturmak için; adet, iade veya değişim nedeni, talebini, açıklama bölümünü doldur. Ürünü teslimat adresine gönder. Teslimat Adresi:  Ekol Lotus Tesisi - Decathlon Projesi Şekerpınar Mahallesi Fevzi Çakmak Cad. No:100 Üst Kat A Kapısı 41420 Çayırova - Kocaeli
    SİPARİŞİMDE NASIL DEĞİŞİM TALEBİ OLUŞTURABİLİRİM?
    Mağazamızdan almış olduğun ürünlerin değişimi sadece mağazalarımızdan yapılmaktadır. İlgili işlemleriniz için size en yakın mağazamızı ziyaret edebilirsiniz.
    E-ticaret mağazamızdan almış olduğun ürünlerin değişimini hem mağazalarımızdan hem de Decathlon hesabından yapabilirsin. Decathlon hesabından değişim işlemi için, Decathlon.com.tr üzerinden üye girişi yaptıktan sonra sol menüde bulunan "Siparişlerimi takip et" butonuna tıkla. Değişim yapmak istediğiniz siparişini seç. Değişim talebi oluşturmak için; adet, değişim nedeni, talebiniz, açıklama bölümünü doldur. Ürünü teslimat adresine gönderebilirsin. Teslimat Adresi:  Ekol Lotus Tesisi - Decathlon Projesi Şekerpınar Mahallesi Fevzi Çakmak Cad. No:100 Üst Kat A Kapısı 41420 Çayırova - Kocaeli
    İADE ÜCRETİ HESABIMA NE ZAMAN GEÇER?
    İaden bize ulaştıktan ve iade koşullarını sağladıktan sonra bankana bağlı olarak ürün tutarı 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığın yöntem ile aynı hesabına yansıtılacaktır.
    İADELERİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?
    Paketini anlaşmalı olduğumuz Aras ve MNG Kargo ile ücretsiz olarak depomuza gönderebilirsin.
    Anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarının iade kodları aşağıdaki gibidir. Bu kodları ilgili kargo şubesine ileterek ürününü gönderebilirsin.
    DECATHLON GARANTİ POLİTİKASI NEDİR?
    Decathlon markalarına ait ürünler 2 yıl garantilidir. Garanti şartları için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz. Garanti şartları için Tıklayın.




    Sipariş Takibi

    KARGO TAKİP NUMARASINI NASIL ÖĞRENİRİM?
    Hesabına giriş yaparak sipariş sayfasında bulunan siparişinin detaylarına tıkla. "Bu numaraya tıklayarak paketlerinizi takip edin." ibaresi altındaki kutucuğa tıkla. Ayrıca; sana gönderilen "siparişin kargoya teslim edilmiştir." konulu e-postanın içerisindeki takip koduna tıklayarak da siparişinin kargo süreci hakkında bilgi alabilirsiniz.
    SİPARİŞİM BANA ULAŞMADAN GERİ GÖNDERİLMİŞ, NE YAPMALIYIM?
    Siparişin sana ulaşılamadığı durumlarda bağlı bulunduğunuz kargo şubesine iletilecektir. Siparişinin yeniden yönlendirilmesini Mutlu Müşteri Hattımızdan talep edebilirsin. Teslim edilemeyen siparişler Decathlon deposuna geri gönderilmekte ve iade süreci başlatılmaktadır.
    SİPARİŞİM GELDİĞİNDE EVDE DEĞİLSEM NE OLACAK?
    Sipariş tesliminde evde bulunmaman durumunda ürün bağlı bulunduğun kargo şubesine gönderilecektir. Şubeden teslim alabilir veya adresine tekrar yönlendirme talep edebilirsin.
    KARGO TESLİM EDİLDİ GÖRÜNÜYOR, TESLİM ALMADIM NE YAPMALIYIM?
    Kargonun yanlış bir adrese teslim edildiğini düşünüyorsan ya da bir hata oluşmuş ise Mutlu Müşteri Hattımız ile irtibata geçebilirsin.
    KARGODA HASAR GÖRÜNEN ÜRÜN İÇİN NE YAPMALIYIM?
    Teslim almadan önce ürün ve paketi kontrol etmelisin. Üründe mevcut olan hasar için tutanak tutmalı ve kargo yetkilisine imzalatmalısın. Hasarlı kargo paketlerini teslim almamalısın.
    SİPARİŞİM EKSİK GELDİ NE YAPMALIYIM?
    Siparişini teslim alırken ürünlerini ve faturanı kontrol etmelisin. Eksik veya hasarlı bir ürün tespit ettiğinde tutanak tutmalısın.




    Ödeme

    ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR?
    Kredi Kartı, banka hesap kartı, banka Havalesi, EFT ve hediye Çeki’dir. Havale ile ödeme yapmak için TR37 0003 2000 0000 0010 3935 81 IBAN numarası TEB Bankasi Kurumsal Subesi'ne sipariş tutarını göndermen gerekmektedir. 5 iş günü içerisinde transferi gerçekleşmeyen havale siparişlerin iptal edilecektir.
    ÖDEME İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
    Siparişini oluşturduktan sonra sepetine git ve siparişi tamamla butonunu kullan. Bilgilerini girdikten sonra kart seçeneklerinden birini seç, telefonunuza gelecek olan güvenlik mesajı ile ödemeni tamamla.
    HEDİYE ÇEKİ İLE ÖDEME NASIL YAPABİLİRİM?
    Siparişini tamamlamadan önceki ödeme seçenekleri adlı sayfamızda yer alan seçenekler arasından "E-çek" i seç. E-posta adresine gelen çek numarasını ve pin kodunu girerek onayla. İndirim gerçekleştikten sonra diğer ödeme seçeneklerini seçerek kalan ödemeyi gerçekleştirebilirsin.
    ÖDEMEYİ NEDEN YAPAMIYORUM?
    Bankana bağlı olarak güvenlik duvarını geçemediğin için siparişin alınamamış olabilir. Kartın internet kullanımına açık olmayabilir. Kontrol için bankan ile iletişim kurman gerekmektedir. Tekrar sipariş verebilmek için kişisel bilgisayarınızdan farklı tarayıcılar üzerinden giriş yapmanızı öneririz.




    Diğer Sorular

    ŞİFREMİ UNUTTUM, NASIL YENİ ŞİFRE OLUŞTURABİLİRİM?
    Üyeliğinize ait şifrene; güvenlik sistemimiz dolayısıyla ulaşmamız mümkün değildir. Şifreni unutman durumunda; “şifremi unuttum” linkinden e-posta adresine yeni bir şifre gönderilmesini talep edebilirsin.
    HESABIMI NASIL GÜNCELLEYEBİLİRİM?
    Hesabına giderek 'Kişisel Bilgilerimi Güncelle' bölümünden işlemini yapabilirsin.
    ÜRÜNLER STOKLARA GİRİNCE NASIL HABERDAR OLURUM?
    Ürün sayfasında “Ürün geldiğinde haber ver”. kutucuğuna mail adresini girerek, mail yolu ile bilgilendirme isteyebilirsin.
    DOĞRU BEDENİMİ NASIL BULURUM?
    Ürün sayfamızda bulunan Beden Seçim Kılavuzu ile doğru bedenini bulabilirsin.
    KİŞİSEL BİLGİLERİM GÜVENDE Mİ?
    Kişisel bilgilerin 3. şahıslar ve firmalar ile paylaşılmamaktadır. Seni daha iyi tanıyabilmek ve güvenliğin için yaptığın alışverişler ve görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.
    KURULUM GEREKEN DURUMLARDA NE YAPMALIYIM?
    Mağazalarımızın olduğu illerde aracı firma ile kurulumlarınız ücretsiz yapılmaktadır. Ankara, İstanbul, İzmir, Samsun, Adana, Bodrum ve Mersin için; Telefon: 0532 501 10 53 e-posta: kurulum@assistteknik.com - Adana için; İnternet mağazamız ile iletişime geçilmelidir. Telefon: 0850 532 33 22 Fitness ekipmanları kurulum firma iletişim bilgileri, Tel :0532 501 10 53. Mağazalarımızın olmadığı illerde kurulum kılavuzu eşliğinde kurulumunu kendin tamamlayabilirsin.
    ÖDEMEYİ NEDEN YAPAMIYORUM?
    Ödeme işlemini gerçekleştirememeniz halinde aynı işlemi farklı bir internet tarayıcısından denemenizi öneririz. Sorunun devamı halinde bankanızla görüşünüz veya müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.
    HAFTA SONLARI KARGO GÖNDERİMİ YAPIYOR MUSUNUZ?
    Cumartesi günleri kargo şirketleri saat 12:00'a kadar hizmet verdiklerinden gönderiler sadece 12.00'a kadar yapılmaktadır.
    SİPARİŞİMİ BAŞKA ADRESE NASIL GÖNDERİRİM?
    Siparişinizi oluşturma esnasında kargo teslim adresine yazdığınız adrese teslimat sağlanacaktır.
    TOPLU SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM?
    Decathlon'dan yaptığınız alışverişlerde stokların yeterli olması durumunda ürünleri toplu satın​ ​ alım​ ​ yapabilirsiniz​.​ Detaylı bilgi için musterihizmetleri@decathlon.com adresinden ya da 0850 532 33 22​ ​ numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.