Genel Müdüre Ulaşın

SIKÇA SORULAN SORULAR

Müşteri tarafında sıkça sorulan sorulara göre düzenlenmiştir.
İnternet mağazası için iletişim numarası; 0850 532 33 22
Müşteri ilişkileri ekibimizin çalışma saatleri;

  • Haftaiçi; 08.30 - 20.00
  • Haftasonu; Cumartesi günleri 10:00 - 20:00
    Pazar günleri ve resmi tatillerde 12:00 - 20:00 saatleri arasında hizmet vermektedir
  • Siparişim Hakkında

    ONLİNE ALIŞVERİŞLERDE DECATHLON KART KULLANABİLİR MİYİM? Decathlon kartınızı kullanabilir ve her kullandığınızda da puan kazanabilirsiniz. Decathlon kart puanları ile oluşan hediye çeki ile alışveriş yapabilirsiniz.
    SİPARİŞ NASIL OLUŞTURABİLİRİM?
    Satın almak istediğiniz ürünü bulduktan sonra seçerek sepete at butonunu kullanınız. Sepetinize ürünler eklendikten sonra sepetinize giderek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Ödeme butonuna tıklayarak ödeme tipini seçip, doğru adres bilgilerini giriniz. Bilgileri doğru girdiğinizden emin olduktan sonra onay butonunu tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz.
    SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?
    Siparişinizin durumunu kişisel hesabınızda öğrenebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra alacağınız e-posta da bulunan kargo takip numarasına tıkladığınızda siparişinizin durumu hakkında detaylı bilgiye erişebilirsiniz. Kargo takip numaranız ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşılamamaktadır.
    SİPARİŞİMİN TESLİMAT SÜRESİ NEDİR?
    Siparişiniz en geç 3 (üç) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kargoya teslim edildikten sonra adresinize teslim edilmesi ilinizin İstanbul’a uzaklığına bağlı olmaktadır. 600 km’den az mesafelerde en erken 1 günde, 600 km’den fazla mesafelerde en erken 2 günde teslim edilmektedir. Kargo takip numaranız ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşılamamaktadır. Teslimat yapılamayan bölgelerimiz hakkında bilgi için linki tıklayabilirsiniz.




    Siparişim Değişikliği

    SİPARİŞ OLUŞTURURKEN HATA YAPTIM NASIL DÜZELTİRİM?
    Siparişiniz oluşum aşamasında ise müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz. Aynı fiyatta ve stokta olan ürünler için sizlere yardımcı olabiliriz. Siparişiniz paketleme aşamasında ise maalesef değişim yapılamamaktadır.
    SİPARİŞ ADRESİMİ NASIL DEĞİŞTİRİRİM?
    Siparişiniz oluşum aşamasında ise müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz. Aynı fiyatta ve stokta olan ürünler için sizlere yardımcı olabiliriz. Siparişiniz paketleme aşamasında ise maalesef değişim yapılamamaktadır.
    YANLIŞ VEYA HATALI GELEN ÜRÜN İÇİN NE YAPMALIYIM?
    Siparişinizi teslim aldığınız anda kontrol etmeniz gerekmektedir. Açık, kargoda hasar gören veya eksik olduğunu düşündüğünüz kargonuzu kabul etmeyiniz ve tutanak tutunuz. Paketi kargo yetkilisine teslim ederek iade olmasını sağlayabilirsiniz. Ya da müşteri temsilcilerimizi arayarak düzeltilmesini talep edebilirsiniz. KARGO FİRMASINDA ZARAR GÖREN VEYA EKSİK OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ PAKETLER İÇİN TUTANAK TUTUNUZ.




    Sipariş İptal ve İadesi

    SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDERİM?
    Siparişiniz hazırlık aşamasında ise müşteri temsilcilerimiz siparişinizin iptalini sağlayacaklardır. Sipariş oluşumunda ödemiş oladuğunuz tutarın hesabınıza ulaşması bankanıza bağlı olarak 7 iş gününü alabilir. Hediye kartı veya decathlon puanlarını kullanarak yaptığınız alışverişlerde ödeme size verilecek olan hediye çeki veya puan olarak yapılacaktır.
    SİPARİŞİMİ NASIL İADE EDERİM?
    Decathlon.com.tr de ki üyelik hesabınıza giriş yapınız. Sol menüde bulunan "Siparişlerimi takip et" butonuna tıklayınız. İade veya değişim yapmak istediğiniz siparişinizi seçiniz. İade veya değişim talebini oluşturmak için; adet, iade veya değişim nedeni, talebiniz, açıklama bölümünü doldurunuz. Ürünü teslimat adresine gönderebilirsiniz. Teslimat Adresi:Ekol Lojistik Sakura Tesisi / Decathlon Şekerpınar Mahallesi Yudum Sokak No:6 Kat:1 TR-41420 Çayırova - İstanbul
    İADE ÜCRETİ HESABIMA NE ZAMAN GEÇER?
    İadeniz bize ulaştıktan ve iade koşullarını sağladıktan sonra bankanıza bağlı olarak ürün tutarı 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız yöntem ile aynı hesabınıza yansıtılacaktır.
    İADELERİMDE KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM?
    Yanlış veya kusurlu gelen siparişinizin değişimi veya iadesini ücretsiz olarak sağlayabilirsiniz. Değişimlerde de kargo ücreti alınmamaktadır.




    Sipariş Takibi

    KARGO TAKİP NUMARASINI NASIL ÖĞRENİRİM?
    Yanlış veya kusurlu gelen siparişinizin değişimi veya iadesini ücretsiz olarak sağlayabilirsiniz. Değişimlerde de kargo ücreti alınmamaktadır.
    SİPARİŞİM BANA ULAŞMADAN GERİ GÖNDERİLMİŞ, NE YAPMALIYIM?
    Siparişiniz size ulaşılamadığı durumlarda bağlı bulunduğunuz şubeye iletilecektir. Teslim alınmayan ve teslim edilemeyen siparişler decathlon.com.tr adresine yeniden gönderilmektedir. Siparişinizin yeniden yönlendirilmesini talep edebilirsiniz. Teslimatın hala gerçekleşmemesi durumunda para iadesi yapılacaktır.
    SİPARİŞİM GELDİĞİNDE EVDE DEĞİLSEM NE OLACAK?
    Sipariş tesliminde evde bulunmamanız durumunda ürün bağlı bulunduğunuz kargo şubesine gönderilecektir. Şubeden teslim alabilir veya yönlendirme talep edebilirsiniz.
    KARGO TESLİM EDİLDİ GÖRÜNÜYOR, TESLİM ALMADIM NE YAPMALIYIM?
    Kargonuzun yanlış bir adrese teslim edildiğini düşünüyorsanız ya da bir hata oluşmuş ise müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçebilir; bağlı bulunduğunuz kargo bölgesi ile irtibata geçebilirsiniz.
    KARGODA HASAR GÖRÜNEN ÜRÜN İÇİN NE YAPMALIYIM?
    Teslim almadan önce ürünleri kontrol etmelisiniz. Üründe mevcut olan hasar için tutanak tutmalı ve kargo yetkilisine imzalatmalısınız. Kargo açık olarak teslim alınmamalıdır.
    SİPARİŞİM EKSİK GELDİ NE YAPMALIYIM?
    Siparişinizi teslim alırken ürünlerinizi ve faturanızı kontrol etmelisiniz. Yaşanabilecek eksik veya hasarlı bir ürün tespit ettiğinizde tutanak tutmalısınız.




    Diğer Sorular

    KARGO TAKİP NUMARASINI NASIL ÖĞRENİRİM?
    Kargo takip numaranız, siparişinizin kargoya tesliminden sonra size mail ile iletilecektir. Kargonuza ulaşamıyorsanız müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.
    DECATHLON GARANTİ POLİTİKASI NEDİR?
    Decathlon ürünleri 2 yıl garantilidir. Garanti şartları için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz. Garanti şartları için Tıklayın.
    EKİPMAN KURULUMUNDA VEYA ARIZALARINDA NE YAPACAĞIM?
    Kurulumlar mağazalarımızın bulunduğu bölgelerde aracı kurum tarafından yapılmaktadır. Kurulum yapılamayan bölgelerde http://sav.domyos.com.tr/ kullanım kılavuzundan yararlanabilirsiniz.
    HESABIMI NASIL GÜNCELLEYEBİLİRİM?
    Hesabınıza giderek 'Kişisel Bilgilerimi Güncelle' bölümünden işleminizi yapabilirsiniz.
    İSTEDİĞİM ÜRÜNLERİNİZE NASIL ULAŞABİLİRİM?
    Aradığınız ürünü üst kısımdaki spor dallarının altında bulunan kadın, erkek, çocuk ve bebek olarak ayrı ayrı kategorilerde bulabilirsiniz. Ayrıca marka veya fiyat aralıklarından da arama yapabilirsiniz.
    ÜRÜNLER STOKLARA GİRİNCE NASIL HABERDAR OLURUM?
    Ürünün stoğu otomatik olarak güncellenmektedir. İstediğiniz bir ürünün ne zaman stoklarda olacağının bilgisi tahmini olarak müşteri temsilcilerimiz tarafından iletilecektir. ( Ürünlerimiz yutdışından geldiği için net bir süre verilememektedir).
    DOĞRU BEDENİMİ NASIL BULURUM?
    Bedenlerimiz standart özellikler göstermektedir. Beden seçim bölümünün hemen altında ürüne ait olan seçim kılavuzunu görebilirsiniz, ayrıca ana sayfada yer alan 'doğru bedeni bulmak için tıklayınız' bölümünü kullanarak bedeninize ulaşabilirsiniz.
    ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR?
    Kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz, havale ile ödeme yapmak için TR37 0003 2000 0000 0010 3935 81 IBAN numarası TEB Bankasi Kurumsal Subesi'ne sipariş tutarınızı göndermeniz gerekmektedir. 5 iş günü içerisinde transferi gerçekleşmeyen havale siparişleriniz iptal edilecektir.
    ÖDEME İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
    Siparişinizi oluşturduktan sonra sepetinize gidiniz ve siparişi tamamla butonunu kullanınız. Bilgilerinizi girdikten sonra kart seçeneklerinden birini seçiniz, telefonunuza gelecek olan güvenlik mesajı ile ödemenizi tamamlayabilirsiniz.
    ÖDEMEYİ NEDEN YAPAMIYORUM?
    Ödeme işlemini gerçekleştirememeniz halinde aynı işlemi farklı bir internet tarayıcısından denemenizi öneririz. Sorunun devamı halinde bankanızla görüşünüz veya müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.
    KİŞİSEL BİLGİLERİM GÜVENDE Mİ?
    Kişisel bilgileriniz 3. şahıslar ve firmalar ile paylaşılmamaktadır. Güvenliğiniz açısında yaptığınız alışverişler ve görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.
    HAFTA SONLARI KARGO GÖNDERİMİ YAPIYOR MUSUNUZ?
    Cumartesi günleri kargo şirketleri saat 12:00'a kadar hizmet verdiklerinden gönderiler sadece 12.00'a kadar yapılmaktadır.
    SİPARİŞİMİ BAŞKA ADRESE NASIL GÖNDERİRİM?
    Siparişinizi oluşturma esnasında kargo teslim adresine yazdığınız adrese teslimat sağlanacaktır.
    KURULUM GEREKEN DURUMLARDA NE YAPMALIYIM?
    İstanbul, Ankara, İzmir ve Samsun da aracı firma ile kurulumlarınız yapılmaktadır. Ankara, İstanbul, İzmir, Samsun, Adana, Bodrum ve Mersin için; Telefon: 0532 501 10 53 e-posta: kurulum@assistteknik.com - Adana için; İnternet mağazamız ile iletişime geçilmelidir. Telefon: 0850 532 33 22 Fitness ekipmanları kurulum firma iletişim bilgileri, Tel :0532 501 10 53.