SIKÇA SORULAN SORULAR

Müşteriler tarafında sıkça sorulan sorulara göre düzenlenmiştir.

İnternet mağazası için iletişim numarası : 0 212 640 74 92


Müşteri ilişkileri ekibimiz;

Hafta içi 08:30 - 22:00

Cumartesi günleri 10:00 - 20:00

Pazar günleri ve resmi tatillerde 12:00 - 20:00 saatleri arasında hizmet vermektedir

Siparişim Hakkında

Sipariş Değişikliği

Sipariş İptal ve İadesi

Sipariş Takibi

Diğer Sorular

Sayfa Başı

Decathlon Kartımı İnternet Sitesinde Kullanabilirmiyim?

Decathlon kartınızı kullanabilir ve her kullandığınızda da puan kazanabilirsiniz.
Decathlon kart puanları ile oluşan hediye çeki ile alışveriş yapabilirsiniz.

Sayfa Başı

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu kişisel hesabınızda öğrenebilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra alacağınız e-posta da bulunan kargo takip numarasına tıkladığınızda siparişinizin durumu hakkında detaylı bilgiye erişebilirsiniz.

Kargo takip numaranız ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşılamamaktadır.


Sayfa Başı

Siparişimin teslimat süresi nedir?

Siparişiniz en geç 3 (üç) iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kargoya teslim edildikten sonra adresinize teslim edilmesi ilinizin İstanbul’a uzaklığına bağlı olmaktadır. 600 km’den az mesafelerde en erken 1 günde, 600 km’den fazla mesafelerde en erken 2 günde teslim edilmektedir.

Kargo takip numaranız ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşılamamaktadır.
Teslimat yapılamayan bölgelerimiz hakkında bilgi için linki tıklayabilirsiniz.

Sayfa Başı

Kargo takip numarasını nasıl öğrenirim ?

Kargo takip numaranız, siparişinizin kargoya tesliminden sonra size mail ile iletilecektir. Kargonuza ulaşamıyorsanız müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.


Sayfa Başı

Siparişim bana ulaşmadan geri gönderilmiş. Ne yapmalıyım?

Siparişiniz size ulaşılamadığı durumlarda bağlı bulunduğunuz şubeye iletilecektir. Teslim alınmayan ve teslim edilemeyen siparişler decathlon.com.tr adresine yeniden gönderilmektedir.
Siparişinizin yeniden yönlendirilmesini talep edebilirsiniz. Teslimatın hala gerçekleşmemesi durumunda para iadesi yapılacaktır.


Sayfa Başı

Kargo teslim edildi görünüyor,teslim almadım. Ne yapmalıyım?

Kargonuzun yanlış bir adrese teslim edildiğini düşünüyorsanız ya da bir hata oluşmuş ise müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçebilir; bağlı bulunduğunuz kargo bölgesi ile irtibata geçebilirsiniz.

Sayfa Başı

Sipariş oluştururken hata yaptım nasıl değiştiririm?

Siparişiniz oluşum aşamasında ise müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz. Aynı fiyatta ve stokta olan ürünler için sizlere yardımcı olabiliriz.
Siparişiniz paketleme aşamasında ise maalesef değişim yapılamamaktadır.


Sayfa Başı

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişiniz hazırlık aşamasında ise müşteri temsilcilerimiz siparişinizin iptalini sağlayacaklardır. Sipariş oluşumunda ödemiş oladuğunuz tutarın hesabınıza ulaşması bankanıza bağlı olarak 7 iş gününü alabilir. Hediye kartı veya decathlon puanlarını kullanarak yaptığınız alışverişlerde ödeme size verilecek olan hediye çeki veya puan olarak yapılacaktır.


Sayfa Başı

Siparişimi nasıl iade ederim?

Decathlon.com.tr de ki üyelik hesabınıza giriş yapınız. Sol menüde bulunan "Siparişlerimi takip et" butonuna tıklayınız. İade veya değişim yapmak istediğiniz siparişinizi seçiniz. İade veya değişim talebini oluşturmak için; adet, iade veya değişim nedeni, talebiniz, açıklama bölümünü doldurunuz. Ürünü teslimat adresine gönderebilirsiniz.

Teslimat Adresi:Ekol Lojistik Sakura Tesisi / Decathlon Şekerpınar Mahallesi Yudum Sokak No:6 Kat:1 TR-41420 Çayırova - İstanbul


Sayfa Başı

Sipariş adresimi nasıl değiştirebilirim?

Sipariş adresinizi "Hesabım" bölümünden değiştirebilirsiniz. Oluşturmuş olduğunuz bir sipariş hakkındaki adres değişikliği için müşteri temsilcilerimiz sizlere yardımcı olacaklardır. Hazırlık aşaması biten siparişlerinizde adres değişikliği sadece kargo firması ile irtibata geçilerek yapılabilmektedir. Bu değişiklit teslimat süresinde uzamaya neden olabilmektedir.


Sayfa Başı

Yanlış veya hatalı gelen ürün için ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim aldığınız anda kontrol etmeniz gerekmektedir. Açık, kargoda hasar gören veya eksik olduğunu düşündüğünüz kargonuzu kabul etmeyiniz ve tutanak tutunuz. Paketi kargo yetkilisine teslim ederek iade olmasını sağlayabilirsiniz. Ya da müşteri temsilcilerimizi arayarak düzeltilmesini talep edebilirsiniz.

KARGO FİRMASINDA ZARAR GÖREN VEYA EKSİK OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ PAKETLER İÇİN TUTANAK TUTUNUZ.


Sayfa Başı

İade ücreti hesabıma ne zaman yatar?

İadeniz bize ulaştıktan ve iade koşullarını sağladıktan sonra bankanıza bağlı olarak ürün tutarı 7 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız yöntem ile aynı hesabınıza yansıtılacaktır


Sayfa Başı

İadelerde kargo ücreti ödeyecek miyim?

Yanlış veya kusurlu gelen siparişinizin değişimi veya iadesini ücretsiz olarak sağlayabilirsiniz.
Değişimlerde de kargo ücreti alınmamaktadır.


Sayfa Başı

Kargoda hasar gören ürün için ne yapmalıyım?

Teslim almadan önce ürünleri kontrol etmelisiniz. Üründe mevcut olan hasar için tutanak tutmalı ve kargo yetkilisine imzalatmalısınız. Kargo açık olarak teslim alınmamalıdır.


Sayfa Başı

Siparişim eksik geldi ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim alırken ürünlerinizi ve faturanızı kontrol etmelisiniz. Yaşanabilecek eksik veya hasarlı bir ürün tespit ettiğinizde tutanak tutmalısınız.


Sayfa Başı

Decathlon'un garanti politikası nedir?

Decathlon ürünleri 2 yıl garantilidir. Garanti şartları için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.

Garanti şartları için Tıklayın.


Sayfa Başı

Ekipman kurulumunda veya arızalarında ne yapmalıyım?

Kurulumlar mağazalarımızın bulunduğu bölgelerde aracı kurum tarafından yapılmaktadır. Kurulum yapılamayan bölgelerde http://sav.domyos.com.tr/ kullanım kılavuzundan yararlanabilirsiniz.


Sayfa Başı

Sipariş nasıl oluşturabilirim?

Satın almak istediğiniz ürünü bulduktan sonra seçerek sepete at butonunu kullanınız.
Sepetinize ürünler eklendikten sonra sepetinize giderek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
Ödeme butonuna tıklayarak ödeme tipini seçip, doğru adres bilgilerini giriniz.
Bilgileri doğru girdiğinizden emin olduktan sonra onay butonunu tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz.


Sayfa Başı

Hesap bilgilerimi nasıl güncellerim?

Hesabınıza giderek 'Kişisel Bilgilerimi Güncelle' bölümünden işleminizi yapabilirsiniz.


Sayfa Başı

İstediğim ürünlerinize nasıl ulaşabilirim?

Aradığınız ürünü üst kısımdaki spor dallarının altında bulunan kadın, erkek, çocuk ve bebek olarak ayrı ayrı kategorilerde bulabilirsiniz. Ayrıca marka veya fiyat aralıklarından da arama yapabilirsiniz.


Sayfa Başı

Ürünler stoklara girince nasıl haberdar olurum?

Ürünün stoğu otomatik olarak güncellenmektedir. İstediğiniz bir ürünün ne zaman stoklarda olacağının bilgisi tahmini olarak müşteri temsilcilerimiz tarafından iletilecektir. ( Ürünlerimiz yutdışından geldiği için net bir süre verilememektedir).


Sayfa Başı

Doğru bedenimi nasıl bulurum?

Bedenlerimiz standart özellikler göstermektedir. Beden seçim bölümünün hemen altında ürüne ait olan seçim kılavuzunu görebilirsiniz, ayrıca ana sayfada yer alan 'doğru bedeni bulmak için tıklayınız' bölümünü kullanarak bedeninize ulaşabilirsiniz.


Sayfa Başı

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz, havale ile ödeme yapmak için TR37 0003 2000 0000 0010 3935 81 IBAN numarası TEB Bankasi Kurumsal Subesi'ne sipariş tutarınızı göndermeniz gerekmektedir. 5 iş günü içerisinde transferi gerçekleşmeyen havale siparişleriniz iptal edilecektir.


Sayfa Başı

Ödeme işlemini nasıl yapabilirim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra sepetinize gidiniz ve siparişi tamamla butonunu kullanınız. Bilgilerinizi girdikten sonra kart seçeneklerinden birini seçiniz, telefonunuza gelecek olan güvenlik mesajı ile ödemenizi tamamlayabilirsiniz.


Sayfa Başı

Ödemeyi neden yapamıyorum?

Ödeme işlemini gerçekleştirememeniz halinde aynı işlemi farklı bir internet tarayıcısından denemenizi öneririz. Sorunun devamı halinde bankanızla görüşünüz veya müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.


Sayfa Başı

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Kişisel bilgileriniz 3. şahıslar ve firmalar ile paylaşılmamaktadır. Güvenliğiniz açısında yaptığınız alışverişler ve görüşmeler kayıt altına alınmaktadır.


Sayfa Başı

Hafta sonu kargo gönderimi yapıyor musunuz?

Cumartesi günleri kargo şirketleri saat 12:00'a kadar hizmet verdiklerinden gönderiler sadece 12.00'a kadar yapılmaktadır.


Sayfa Başı

Siparişimi başka adrese nasıl gönderirim?

Siparişinizi oluşturma esnasında kargo teslim adresine yazdığınız adrese teslimat sağlanacaktır.


Siparişim geldiğinde evde değilsem ne olacak?

Sipariş tesliminde evde bulunmamanız durumunda ürün bağlı bulunduğunuz kargo şubesine gönderilecektir.
Şubeden teslim alabilir veya yönlendirme talep edebilirsiniz.


Kurulum gereken durumlarda ne yapmalıyım?

İstanbul, Ankara, İzmir ve Samsun da aracı firma ile kurulumlarınız yapılmaktadır.
Ankara, İstanbul, İzmir, Samsun, Adana, Bodrum ve Mersin için; Telefon: 0532 501 10 53 e-posta: kurulum@assistteknik.com - Adana için; İnternet mağazamız ile iletişime geçilmelidir. Telefon: 0212 640 74 92 Fitness ekipmanları kurulum firma iletişim bilgileri, Tel :0532 501 10 53.


Sayfa Başı