Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
48
Adet Adet

Ağırlık Dambıl ve Halter Seti

Sıralama:

Ürününüz eklendi
Seçilen Ürünleri Karşılaştır (0/5)
Karşılaştırılacak hiçbir ürün yok
Karşılaştırıcınız dolu Lütfen bir ürün silin
Sil

DAMBIL, HALTER VE AĞIRLIK SETİ

Dambıl Halter Ağırlık Setleri Sağlıklı bir vücut için spor, istenen yapıda bir vücuda sahip olmak için ise kasların düzenli olarak çalıştırılması önemlidir. Egzersiz ve fitness antrenmanlarının olmazsa olmaz ekipmanları arasında bulunan dambıl, halter, z bar ve diğer ağırlık setleri ile vücudunuzun pek çok bölgesini geliştirebilirsiniz. Doğru ekipman ve hareketlerle bu egzersizleri evinizin konforunda yapabilirsiniz. Decathlon'da bulunan pek çok farklı malzemeden üretilmiş ağırlık setleri ile siz de dilediğiniz görünüme kolayca kavuşabilirsiniz. Evinizde Kullanabileceğiniz Vücut Geliştirme Ekipmanları Nelerdir? Kaslarınızı geliştirmek, sağlıklı ve fit bir görünüme sahip olmak için doğru ekipmanları seçmek oldukça önemlidir. Kas sıkılaştırma ve geliştirme egzersizleri bağ dokularının kemiklere daha sıkı şekilde tutunmalarını sağlar. Evinizde kullanabileceğiniz vücut geliştirme ekipmanları oldukça geniş bir yelpazede yer alır. Bunların başında dumbell modelleri gelir. Dambıllar farklı zorluk derecelerindeki egzersizlerle pek çok kası çalıştırabileceğiniz ağırlık ekipmanlarıdır. Farklı antrenmanlar ile sırt, omuz, kalça, göğüs ve biseps kaslarınızı kolayca güçlendirebileceğiniz dambıllar dökme demir, çelik ve içi kum dolu pvc gibi farklı materyallerden üretilir. Hem kadınlar hem de erkekler için uygundur. Dumbell, seviyenize uygun ağırlıkta, elinize tam oturan ergonomik ve kaymaz bir tasarıma sahip olmalıdır. Vücudunuzdaki tüm kasların güçlenmesini ve kas kütlenizin artmasını sağlayan halter ise daha yüksek ağırlıklar ile çalışmanızı sağlar. Halterde, çelik bar üzerine döküm diskler eklenerek ağırlık artırılıp azaltılabilir. Triseps kas geliştirme halter barı ise triseps ve ön kolları geliştirmeye yönelik egzersizler için idealdir. Kauçuk kaplamalı diskler evin zeminini korurken, oluşan sesi de azaltır. Ağırlıkların yanı sıra az yer kaplayan mekik sehpası çeşitleri ile karın kaslarınızı evinizin konforunda çalıştırabilirsiniz.

Dambılla Yapabileceğiniz Egzersizler Nelerdir?

Dambılla evde yapabileceğiniz pek çok zorluk seviyesinde egzersiz bulunur. Kendi seviyenize göre set ve tekrar sayılarını artırabileceğiniz hareketlerin başında triseps egzersizleri gelir. Ayakta sırtınız dik bir pozisyonda dururken iki elinizle başınızın üzerinde tuttuğunuz dambılı ensenize doğru indirip kaldırarak yapabileceğiniz kolay bir egzersizdir. Biseps kaslarınızı çalıştıran egzersiz ise orta zorluk seviyesindedir ve iki elinizde bulunan eşit ağırlıktaki dambılları omuz hizasına kaldırıp, tekrar aşağı indirilmesiyle yapılır. Sırt egzersizi nispeten zor bir çalışmadır. Sırt ve pektoral kasları çalıştıran bu egzersizde ellerinizde bulunan dambıllar ile şınav pozisyonu alınır ve her bir şınav sonrası bir elde bulunan dambıl bel bölgesine kadar çekilir. Tüm çalışma esnasında sırt düz, bacak ve karın kasları gergin olmalıdır. Oldukça zor seviyede bulunan üst bacak egzersizi ise, iki elde bulunan dambılların çene altında birleştirildikten sonra çömelip kalkılarak yapılır. Sırt ve karın gergin, sadece diz bölgesi hareketli olmalıdır. Omuz ve üst bacak egzersizi, üst bacak egzersizinde yapılan hareketlere ek olarak ayağa kalkıldığında ellerde bulunan dambılların yukarı kaldırılıp, çömelmeden önce aynı pozisyona getirilmesiyle yapılır. Halterle Yapılan Egzersizlerde Hangi Bölgeleriniz Çalışır? Halterle yapılan egzersizlerin başında bench press gelir. En temel göğüs egzersizi olan bench press ile sehpaya yatarak halter yukarı kaldırılır ve indirilir. Sehpanın açısı değiştirilerek kol kaslarının yanı sıra alt ve üst göğüs kasları da çalıştırılır. Overhead press ise omuz ve trapez, yani boyun ile sırt arasında bulunan kaslar çalıştırılır. Ayakta ya da oturularak yapılan bu egzersizde halter omuz hizasından yukarı kaldırılıp indirilerek yapılır. Squat halterle yapılan, kalça, karın, bel ve bacakları çalıştıran bir diğer antrenmandır. Halter başın arkasında ve omuzlarda olacak şekilde çömelip, tekrar ayağa kalkılarak yapılır. Bel bükülerek halterin yerden çok az kaldırılmasıyla yapılan deadlift ise bacak, kalça, karın, bel ve sırt kaslarını çalıştırır. Pek çok farklı antrenman türü bulunan halter egzersizleri doğru ekipmanlarla kişinin seviyesine göre yapılmalıdır.