Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
11
Adet Adet

Bilek Ağırlığı ve Pilastik Dambıl

Sıralama:

  • Seçiminiz: (0) Filtreleri kaldır
  • Fiyat

  • Renk

Ürününüz eklendi
Seçilen Ürünleri Karşılaştır (0/5)
Karşılaştırılacak hiçbir ürün yok
Karşılaştırıcınız dolu Lütfen bir ürün silin
Sil

Pilates Ağırlıkları

Kasları çalıştıran, esneten, vücudun sıkılaşmasını ve güçlenmesini sağlayan pilates, günümüzde en sevilen sportif aktiviteler arasında yer alır. Doğru nefes ve ekipmanlar eşliğinde uygulandığında oldukça etkili olan pilates egzersizleri, bütünsel sağlığın korunması açısından da son derece faydalıdır. Mat üzerinde yapılan pilates egzersizlerinde vücudun farklı bölgelerini çalıştırmak amacıyla çeşitli ekipmanlar kullanılır. Pilates bandı, pilates topu ve pilates çemberi gibi temel pilates malzemelerinin yanı sıra pilates ağırlıkları da kasların güçlenmesinde oldukça etkilidir. Evde ya da spor salonunda rahatlıkla kullanabileceğiniz bu ekipmanlar, el ve ayak bileği ağırlıklarının yanı sıra farklı ağırlıklarda olabilen dambıllardan oluşur.

Pilates Ağırlıkları Ne İşe Yarar?

El ya da ayak bileklerine takılarak kullanılan pilates ağırlıkları, farklı ağırlıklarda olmak üzere çift olarak satılır. Ayarlanabilir cırt cırtlara sahip olan bu ağırlıklar, bu şekilde el ya da ayak bileğine uyarlanarak kullanıma uygun hale getirilir. Pilates ağırlıklarıyla vücudun sıkılaşmasını sağlayan onlarca egzersiz yapmak mümkündür. Bilek ağırlığı ile direnç uygulayarak hem kollar ve bacaklar güçlenir hem de vücudun sıkılaşması sağlanır. El ve ayak ağırlıkları yavaş yavaş ama emin adımlarla orantılı bir görünüme kavuşmak açısından da oldukça etkilidir. Karın, göğüs, kalça ve kol çalıştırmak amacıyla kullanabileceğiniz pilates ağırlığı ile seviyenize uygun antrenmanlar yapabilir, özlediğiniz forma rahatlıkla kavuşabilirsiniz. Pilates yaparken kullanabileceğiniz bir diğer ağırlık çeşidi ise dambıldır. Pek çok farklı hareket yapmaya izin veren dambıllar stabilize edici kasların daha çok çalışmasına neden olur. Kol ve bacaklarınız arasındaki güç dengesizliklerini dambıl ile çalışırken daha rahat fark edebilir ve güçlenmesi gereken uzvunuz üzerine çalışabilirsiniz. Dambıl, ön ve arka kol kaslarının en etkili şekilde çalışmasını ve kasların güçlenmesini sağlarken, daha güvenli bir antrenman yapmanızı da sağlar. Barbell bench press ile kol çalışırken ağırlığı taşıyamadığınız noktada aletin altında kalma tehlikesiyle karşı karşıya kalabilirsiniz. Dambıl ile çalışırken durum kontrolünüz altındadır. Zorlandığınız anlarda dambılı yere atarak güvenliğinizi sağlamış olursunuz. Çok farklı ağırlıklarda olabilen dambıl seçenekleri içerisinden antrenman seviyenize uygun olanı seçmeniz önemlidir. Taşıyabileceğinizden yüksek ağırlıkta olan bir dambıl kollarınızı gereğinden fazla zorlayabilir. Bu da çeşitli sakatlanmalar yaşamanıza neden olabilir.

Kadın Pilates Kıyafetlerinin Sahip Olması Gereken Temel Özellikler Nelerdir?Pilates Ağırlığı Kullanmanın Sağladığı Avantajlar Nelerdir?

Kilo vermek, formunuzu korumak, sıkılaşmak ya da kaslarınızı güçlendirmek istiyorsanız, her durumda pilates ideal bir aktivitedir. Evde ya da spor salonunda kolaylıkla yapabileceğiniz pilates egzersizlerinde ağırlık kullanarak kol ve bacak çalışmalarınızı çok daha verimli hale getirebilirsiniz. El - ayak ağırlığı ve dambıllar, taşınabilir ekipmanlar olmaları nedeniyle son derece pratiktir. Üstelik bu ekipmanlara hesaplı fiyatlarla ulaşabilir, egzersizlerinizi istediğiniz anda ve istediğiniz yerde yapabilirsiniz. El ve ayak bileği ağırlıklarının en büyük avantajı, sadece kol ya da bacak çalışmak isteyenlerin daha kısa sürede sonuç almalarını sağlamaktır. Bunun da temel nedeni ekipmanların yarattığı güçlü dirençtir. Ayarlanabilme özelliği sayesinde hem kol hem de bacak için aynı ekipmanı kullanabilir ve istediğiniz her yere taşıyabilirsiniz. Kol ve bacak kaslarını çalıştırmak amacıyla kullanılan onlarca farklı spor aleti vardır. Ancak dikkat edilmediği takdirde bu aletlerle çalışırken tehlikeli durumlar ya da sakatlanmaların oluşma olasılığı yüksektir. Oysa dambıl ve ağırlıklar daha güvenli bir kullanım sunar. Antrenman seviyenize uygun bir ağırlık seçtiğiniz ve doğru hareketleri yaptığınız takdirde sakatlanma yaşama riskiniz son derece düşüktür. Pilates ağırlıkları ve dambıl kullanımının en önemli faydalarından biri de sundukları geniş hareket menzilidir. Bu basit ekipmanlarla egzersizlerinizi çeşitlendirebilir, birbirinden farklı hareketlerle kaslarınızın çok yönlü çalışmasını sağlayabilirsiniz.