100 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERİNİZE ÜCRETSİZ KARGO!
DOMYOS

Gövde hareketlerini yönlendirir ve eşlik eder.

AB 350 Mekik Aleti

Üst karın kaslarını düzenli olarak çalıştırmak isteyenlere yönelik tasarlandı. Gövde hareketlerini yönlendirir ve eşlik eder.

Bu ürün internet stoklarımızda bulunmamaktadır.

Referans numarası : 3337788
TEKNİK BİLGİLER
Antrenman

Düzenli olarak spor yapmıyorsanız, antrenmanlarınıza ilk 3 - 4 hafta başlangıç seviyesinde devam etmeniz önerilir. Hareketi yaparken nefes almanız, başlangıç pozisyonuna dönerken nefes vermeniz gerekir. Böylece, nefes alırken karın kaslarınızı rahat bırakır, nefes verirken sıkarsınız. Nefes nefese kalmamak için, nefesinizi egzersiz ritminize göre ayarlayın.

Daha iyi sonuç almak için

Yaptığınız egzersizleri düzenli olarak değiştirmeniz önerilir, böylece vücudunuz tek tip egzersize alışmamış olur.

Başlangıç Seviyesi

10 hareket yaparak ısınmaya başlayın. 30 saniye dinlenin. 12 hareket daha yapın. 30 saniye dinlenin. 15 hareket daha yapın. Başka bir egzersize geçmeden önce 30 saniye ya da 1 dakika kadar dinlenin. Aşağıda bulunan 3 egzersiz ile devam edin.

Orta seviye

12 hareket yaparak ısınmaya başlayın. 10-15 saniye dinlenin. 15 hareket daha yapın. 10 saniyeden daha az bir süre dinlenin. 15 hareket daha yapın. Son 5 hareketi yaparken, yavaşlayın ve karın kaslarınıza odaklanın. Bu son 5 seti, vücudunuz yukarı pozisyonda iken karın kaslarınızı 5 saniye sıkarak yapın. Diğer egzersize geçmeden önce 30 saniye dinlenin.

İleri Seviye

15 hareket yaparak ısınmaya başlayın. 10 saniye dinlenin. 15 hareket daha yapın. Son 5 hareketi vücudunuz yukarıdayken 5 saniye kalarak, ardından 5 saniyede başlangıç pozisyonuna dönerek yapın. 15 saniye dinlenin. 20 tekrardan oluşacak üçüncü seti, son 5 hareketi kendinizi maksimum derecede sıkarak yapın. Vücudunuz yukarı pozisyonda iken karın kaslarını sıkın ve başlangıç pozisyonuna yavaşça dönün. 15 saniye dinlenin.

Kendinize meydan okuyun!

En çok bu seviyede çaba sarf edeceksiniz. Hareketi en doğru şekilde yapmaya dikkat ederek karın kaslarınızı sıkın ve egzersizi yapabildiğiniz kadar tekrarlayın. 30 saniye dinlenin. Bir sonraki egzersize geçin.

Mekik Hareketi

Üst karın kaslarını çalıştırır. Öncelikle başınızı başlığın üzerine koyun ve sırt üstü uzanın. Bacaklarınızı hafifçe bükün ve mekik aletini tutun. Başınızı ve omuzlarınızı yavaşça yerden kaldırın ve omuzlarınız yere değmeyecek şekilde vücudunuzu bükün. Kürek kemiğinin iki ucu da yere değmeyecek pozisyona geldiğinizde durun. Bekleyin. Gövdenizi yukarı kaldırırken nefes alın ve kaslarınızı sıkın. Vücudunuzu aşağı indirirken nefes verin.

Bacak Kaldırma Hareketi

Alt karın kaslarınızı çalıştırır. VÜCUDU YUKARI KALDIRIRKEN yaptığınız hareketin aynısını yapın, aleti kasılmadan tutun. Bu egzersizde, dengeli ve sabit olmak için aletten faydalanın. Bacaklarınızı hafifçe bükün ve hareketi yaparken nefes verin. Dizleriniz göğsünüze gelecek şekilde basen bölgenizi ve bacaklarınızı hafifçe kaldırın. Bekleyin. Nefes alarak başlangıç pozisyonuna dönün. Tekrar başlayın.

Komple Mekik Hareketi

Hem alt hem üst karın kaslarını çalıştırır. Mekik ve bacak hareketlerini birleştirir. Aynı başlangıç pozisyonunu alarak, dizlerinizi BACAK KALDIRMA HAREKETİNDE olduğu gibi kırın. Bacaklarınızı nefes vererek göğsünüze kadar çekin. Aynı anda, mekik hareketinde olduğu gibi omuzlarınızı YERDEN KALDIRIN. Nefes alarak aynı anda başlangıç pozisyonuna geçin.

ÜSTLENDİKLERİMİZ
Garanti 5 Yıl
YORUMLARINIZ
DECATHLON ÇALIŞANINDAN YORUM