SİPARİŞLER HAKKINDA

Soru & Cevap


Siparişiniz teslimat adresi belirtmiş olmanız durumunda teslimat adresine gönderilecektir. Süreçle ilgili sizleri müşteri hizmetleri ekibimiz Decathlon hesabınıza kayıtlı telefon numaranızdan arayarak bilgi verecektir.


Değişim işlemleriniz için müşteri hizmetlerimiz ile görüşebilirsiniz.


Decathlon.com.tr ve Decathlon Mobil Uygulaması üzerinden alışveriş yapmaya devam edebilirsiniz. Teslimat seçeneği için adrese teslimi seçmeniz gerekmektedir. Bu süreçte mağazalarımızdan teslimat yapılmayacaktır. Mağazalarımızı bir süreliğine kapatıyor olsak da, bu süreçte seni yalnız bırakmayacağımızı, sağlayacağımız ücretsiz spor içerikleriyle evde spora devam ederek motivasyonunu yüksek tutman için elimizden geleni yapacağımızı söylemiştik. Online mağazamız hizmet vermeye devam ediyor ve depo ekibimiz spor ürünlerini sana zamanında teslim edebilmek için çalışıyor. Mağazadaki takım arkadaşlarımız gibi depodaki takım arkadaşlarımız da bizim için çok önemli, onların sağlığı adına depo çalışma koşullarımızı ek önlemler alarak güncelledik. Bu nedenle siparişlerinde gecikme olabilir, anlayışla karşılayacağını umuyoruz.


Bu süreçte tüm kullanıcılarımıza e-posta yoluyla ulaşarak ne yapmaları gerektiği konusunda bilgilendirme yapıyoruz. Lütfen e-postalarınızı düzenli olarak kontrol ettiğinizden emin olun.


Endişelenmenize gerek yok. Mağazalarımız açıldıktan sonra 1 ay içerisinde ürününüzü değiştirebileceksiniz.


Müşteri hizmetleri ekibimize whatsapp hattı, çağrı merkezi ve e-posta yoluyla ulaşmaya devam edebilirsin. Müşteri hizmetleri iletişim bilgilerine ulaşmak için hemen tıkla.