Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
Arama yapmadan önce bir kelimeyi giriniz
58
Adet Adet

Fitness Kardiyo Giyim

Sıralama:

  • Seçiminiz: (0) Filtreleri kaldır
  • Cinsiyet

  • Ürün Türü

    Daha Fazlası
    Daha Azı
  • Beden

    Daha Fazlası
    Daha Azı
  • Fiyat

  • Renk

  • Kullanıcı Yorumu

  • Fitness Malzemeleri ve Kıyafetleri
    Bilinçli bir şekilde yapılan fitness, sağlıklı bir yaşama sahip olmanızı ve vücudunuzun formda kalmasını sağlar. Dengeli beslenmeyle desteklendiğinde oldukça başarılar sonuçlar veren fitness hareketlerini, evinizde de kolaylıkla yapabilirsiniz. Fitness programı yaparken nelere dikkat edilmelidir?Fitness programına yeni başlayanlar, hareketleri yavaş bir şekilde yapmalı daha sonra hızlarını artırmalıdır. Hareketleri hızlı bir şekilde yapmak kasları geliştirmez, aksine kaslara zarar verir. Ayrıca kendinizi fazla yormak yerine, kaldırabileceğiniz kapasitedeki ağırlıklarla çalışmanız gerekir. Bilinçli fitness antrenmanı, oluşabilecek kas yırtılması risklerini en aza indirir. Fitness programında, sporu nasıl yaptığınız kadar beslenmeniz, uyumanız ve dinlenmeniz de son derece önemlidir. Yaptığınız düzenli hareketler, beslenme ve dinlenme ile desteklendiğinde başarılı sonuçlar verir. Aynı zamanda sabırlı ve istikrarlı olmak da çok önemlidir. Fitness genellikle başlangıç sürecinde sıkı ve düzenli bir çalışma ile daha faydalı bir hale gelir. İlk zamanlarda hafif kilolarla çalışmaya dikkat etmelisiniz. Çünkü her kas hafızasının adapte olma süresi vardır. Bu süre 1 hafta ya da 10 gün olarak değişir. İlk seri antrenmanların ise kısa tekrarlar halinde olması gerekir. Bunun yanı sıra sağlıklı beslenmeye de dikkat etmelisiniz. Çünkü fitness sporunun yüzde 70'ini beslenme, geriye kalanı zamanı ise dinlenme ve düzenli çalışmadır. Düzgün bir beslenme ile kaslarınızı sağlıklı bir şekilde geliştirebilirsiniz.Fitness eldiveni kullanmak neden önemlidir?Fitness yaparken birçok ağırlık aleti kullanılır. Bir süre sonra ellerde sürtünmeden dolayı kabarcıklar ve nasırlar oluşur. Fitness eldivenleri ise eller ve ağırlık malzemeleri arasında bir koruma sağlayarak ortaya çıkabilecek bu problemleri ortadan kaldırmasının yanı sıra, ağırlığın, ter nedeniyle avuç içinden kaymasını engeller. Yumuşak yapısıyla yastıklama yaparak eller üzerindeki basıncı azaltır ve sadece ağırlığa odaklanmanıza yardımcı olur. Ayrıca bileklerinize destek sağlayarak çalışmanızı kolaylaştırır. Eldiveninizin kaliteli ve uygun özellikli olduğundan da emin olmalısınız. Ellerinize oturan fitness eldivenleri, hareket kabiliyetinizi kolaylaştırır. Decathlon'un kolay kullanımlı fitness eldivenleri, elinizi benzersiz şekilde kavrayarak güçlü bir destek sağlar. Yeni başlayanlar için fitness hareketleriFitness programına yeni başlayanlar ilk haftalardan itibaren tüm ana kas gruplarını çalıştırabilir. Ancak vücudunuzun toparlanması ve alışması için antrenmanlar arasında bir gün dinlenmeniz gerekir. Yürüyüş bandında bir süre yürüyüş ve koşu yaparak ısındıktan sonra kol, bacak, göğüs ya da sırt bölgelerinizi çalıştırabilirsiniz. Koşu bandındaki hızınızı ise yavaştan hızlıya doğru aşama aşama artırmalısınız. Ayrıca kendinizi fazla zorlamamalısınız. Başlangıçta birkaç serbest ağırlık hareketi yeterli olacaktır. Bir gün omuz ve göğüs çalışırsanız diğer gün bacak ve kol çalışabilirsiniz. Antrenmanda set sayıları da oldukça önemlidir. Yeni başlayanlar, kapasitelerine göre 10’lu setlerden başlayabilir, daha sonra ise 15’e ve 20’ye kadar artırabilirler. Bu sayede tüm kas gruplarını farklı açılardan çalıştırabilirsiniz.Evde yapabileceğiniz fitness hareketleriMekik hareketini evinizde kolaylıkla yapabilir ve karın yağlarınızı yakabilirsiniz. Mekik hareketi için, yere sırt üstü uzanarak ellerinizi başınızın arkasına almalısınız. Ayaklarınızı ise yere tam basmalı ve dizlerinizi hafifçe kırmalısınız. Vücudunuzun üst kısmını kaldırarak tekrar geri yatmanız durumunda sıkı kaslara sahip olabilirsiniz. Kalça kaldırma olarak bilinen köprü hareketi ise kalça ve basen bölgenizi etkili bir şekilde çalıştırır. Köprü hareketi için sırt üstü uzanarak dizlerinizi kırmanız ve ayaklarınızı yere bastırmanız gerekir. Kollarınızı da avuç içleri yere bakacak şekilde iki yana koymalısınız. Ayaklarınızdan güç alarak kalça ve sırtınızı yerden kaldırıp geri indirebilirsiniz. Bu sayede karın ve kalça kaslarınızı güçlendirebilirsiniz. Sırtınızı duvara yaslayarak yapacağınız sandalye hareketi de oldukça etkili bir fitness hareketidir. Bunun için kalçalarınızı yere paralel olarak hizalamanız ve sandalye pozisyonunda 1 dakika boyunca kalmanız gerekir. Bu şekilde bacak kaslarınızı etkili bir şekilde çalıştırabilirsiniz. Tüm bu hareketleri ağırlıklarla zorlaştırarak egzersizin etkilerini artırabilirsiniz. Fitness yapanların sahip olması gereken fitness kıyafetleriFitness kıyafetleri, rahatlık için olduğu kadar spordan verim sağlanması açısından da önemlidir. Fitness kıyafetlerinin nefes alabilen kumaşlardan üretilmeleri önem taşır. Spor seanslarının vazgeçilmezi fitness taytı, esnek yapısıyla hareket kabiliyetinizi artırır ve vücudunuzu sıkıca sarar. Fitness yaparken kullanılacak spor ayakkabılar da özel olarak seçilmelidir. Ayağınıza uygun ve rahat bir ayakkabı tercih edilmelidir. Decathlon'un zengin fitness kıyafeti seçenekleri arasından ihtiyaçlarınıza uygun olanları seçerek spor saatlerinize şıklık ve konfor katabilirsiniz.
Ürününüz eklendi
Seçilen Ürünleri Karşılaştır (0/5)
Karşılaştırılacak hiçbir ürün yok
Karşılaştırıcınız dolu Lütfen bir ürün silin
Sil