BTWIN
  • ÇOCUK BİSİKLETİ LASTİKLERİ Çocuk ve Bmx Bisikletleri - 14x1.95 BİSİKLET LASTİGİ BTWIN - Çocuk ve Bmx Bisikletleri
  • ÇOCUK BİSİKLETİ LASTİKLERİ Çocuk ve Bmx Bisikletleri - 14x1.95 BİSİKLET LASTİGİ BTWIN - Çocuk ve Bmx Bisikletleri
  • ÇOCUK BİSİKLETİ LASTİKLERİ Çocuk ve Bmx Bisikletleri - 14x1.95 BİSİKLET LASTİGİ BTWIN - Çocuk ve Bmx Bisikletleri
Referans numarası : 8328470
Favori Ürünlerime Ekle
Favori ürünlerinize ekli ürün
ÇOCUK BİSİKLETİ LASTİKLERİ

14x1.95 ÇOCUK BİSİKLETİ LASTİĞİ / SERT DAMAK TELİ, ETRTO 47-254 BTWIN

BTWIN
Decathlon
60.00TL - %

60.00TL*
Dont écoparticipation: / Tarihinden İtibaren

*Geçerli olan tarih aralığı: -

* au stoklar tükenene kadar !
60.00TL  %
Eski Fiyat0.00TLYeni Fiyat60.00TL**
Dont écoparticipation: / Tarihinden İtibaren

* *Geçerli olan tarih aralığı: -

* au stoklar tükenene kadar !
* Bu fiyat tarihinden itibaren geçerlidir.
Mağaza Stoğuna Bak
14" jantlar için tasarlandı. Performansı babasının lastiği kadar iyi!

ÜRÜN FAYDALARI

Yer tutuş Dişlerin tasarımı, her zeminde çekiş gücünü arttırır.
Delinmeye dayanıklılık 22 TPI karkas sayesinde çok dayanıklı.
Performans Dişlerinin yapısı sayesinde, sürüş sırasında daha az sürtünme.
Ağırlık 430 gram. Sert damak teli.
Uyumluluk 14" iç lastik ve jantlar içindir.

ÜSTLENDİKLERİMİZ

Wheel Energy laborautvarları, sertifikalı ve dünyadaki en büyük markalar tarafından tanınmıştır, tarafından gerekli konularda test edildi;tutuş, darbe emişi, sürtünme dayanımı, uzun ömürlülük, performans.
Ürün testi B'TWIN'de geleceğin lastiklerini hayal ediyoruz : B'TWIN'de AR-GE mühendislerimiz yarının lastiklerini, Lille-Fransa'da tasarlıyor. “DESIGNED IN FRANCE” işaretli ürünlerimiz bu teknik bilginin ve testlerin belirtecidir.
Garanti 2 Yıl
Ürün detaylarını keşfet

TEKNİK BİLGİLER

Lastiğin durumunu nasıl anlarım?

Lastiğinizi ne zaman değiştirmek gerektiğini anlamak ve yıpranmışlığını kontrol etmek için lastiğin yerle temas noktalarına bakın. Lastiğimizin yerle temas noktası onun performansını doğrudan etkiler.
Lastiğinizin düzleşmesi lastiğin eskidiği anlamına gelir, bu durumda lastiği değiştirmelisiniz.

Lastiği nasıl sökerim?

Lastiği değiştirmek için öncelikle iç lastiğin havasını iyice indirmelisiniz.
Ardından iç lastiği levyeler yardımıyla, kanırtarak jant ve dış lastikten ayırmalısınız.

Lastiği nasıl takarım?

Lastiği takmak için öncelikle bir damak telini (modele göre sert ya da yumuşak olabilen ve lastiğin şeklini belirleyen kısım) janta yerleştirin. Tellerden birini taktıktan sonra, janta geçirmeden iç lastiği %30 oranında şişirin.
Daha sonra ikinci teli janta geçirin, bu aşamaya valfin karşısından başlayın.

Lastiği nasıl şişiririm?

Bisiklet lastiğinizi şişirirken dikkatli davranın. Önerilen lastik değerleri lastiğin yan tarafında ve internet sitesindeki önerilerde belirtilmiştir. Ayrıca bisiklet yapmaya başlamadan önce lastiğinizin basınç durumunu da kontrol ediniz.

Profesyonel tavsiyesi

Lastiğinizi, bisiklet süreceğiniz zemine ve hava durumuna göre şişirmelisiniz.
Yağmurlu havalarda bisiklet sürerken, lastik basıncını azaltmak yer tutuş oranını arttırır. Kuru havalarda bisiklete binerken ise lastik basıncını yükseltebilirsiniz.

Daha Fazlası Daha Azı

BİLEŞENLER / TAVSİYELER

BİLEŞENLER
Ana parça
20.00% Çelik, 20.00% Poliamit 6 (PA6), 30.00% Kauçuk, 30.00% Doğal Kauçuk (NR) - Latex
Saklama önerisi Bu lastik sert damak telleri içermektedir, bükmeyiniz. Kullanmadığınız zamanlarda orijinal formunda saklayınız.
Uyarılar Lastiğinizin yanlarında bulunan şişirme önerilerine uyunuz.
TAVSİYE KILAVUZU Ürün hakkında daha fazla bilgi için tıklayın Kullanım Kılavuzu

ÜSTLENDİKLERİMİZ

Wheel Energy laborautvarları, sertifikalı ve dünyadaki en büyük markalar tarafından tanınmıştır, tarafından gerekli konularda test edildi;tutuş, darbe emişi, sürtünme dayanımı, uzun ömürlülük, performans.
Ürün testi B'TWIN'de geleceğin lastiklerini hayal ediyoruz : B'TWIN'de AR-GE mühendislerimiz yarının lastiklerini, Lille-Fransa'da tasarlıyor. “DESIGNED IN FRANCE” işaretli ürünlerimiz bu teknik bilginin ve testlerin belirtecidir.
Garanti 2 Yıl

YORUMLARINIZ

DECATHLON ÇALIŞANINDAN YORUM